- Je bent het aanspreekpunt voor vragen met betrekking tot personenalarmering en staat in voor de administratieve voorbereiding, verwerking en opvolging van de dossiers die eigen zijn aan de materie.
- Je contacteert klanten en potentiële klanten en begeleidt hen bij hun Zorgtechnologie-aanvraag .
- Je staat in voor de opmaak van de planning van de betrokken techniekers/installateurs.
- Je bent binnen Zorg&Meer aanspreekpunt en liaisonfiguur voor externe partners binnen het werkdomein.
- Je maakt je de specifieke regelgeving eigen en kent de toepassingsmodaliteiten ervan.
- Je blijft op de hoogte van het hulpmiddelenaanbod binnen het werksegment .
- Je kan ingeschakeld worden voor andere specifieke administratieve taken .
- Je hebt minimum een diploma A2 in een administratieve richting.
- Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en snel.
- Je bent dynamisch en flexibel.
- Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Je beschikt over verantwoordelijkheidszin.
- Je bent communicatief vaardig en empathisch.
- Je bent geduldig, vriendelijk en hulpvaardig in je omgang met de klanten.
- Je bent leergierig en wil graag op de hoogte blijven van de nieuwste producten.
- Ervaring in de betrokken sector is een meerwaarde.
- Je hebt een basiskennis van Word, Excel, Outlook en staat open voor nieuwe informaticatoepassingen.
- Jouw loon, conform onze interne barema’s, wordt nog aangevuld met enkele extralegale voordelen.
- Een voltijds contract (38 uur) van onbepaalde duur.
Cathy Lindekens
032854299
cathy.lindekens@solidaris.be